bygga muskler och äta nyttigt.

Tänkte börja en ny kategori nu i veckan. Har som sagt tre veckors uppehåll från handbollen. Så vi har fått ett tufft träningspapper. Jogging i 40min & med 30 minuters intervaller efter och fys &styrka. Så tänkte tipsa om lite bra övningar oxå.

Just nu ikväll har jag börjat mitt "nya liv". Ska bli nyttig och träna en massa. För om jag tränar mer än vad jag äter, så går jag ner i vikt. Vill ju gå ner i vikt, men det som händer nu när jag tränar så hårt är att jag bygger muskler och får bort allt fett, så kommer gå upp mer i vikt. För fett väger mindre än muskler. Så nu jävlar ska det bli en handbollsspelare av mig!

Detta är mitt fredagsgodis, älskart!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nya liv,. Angår de bara mat o träning?;)

2011-04-17 @ 19:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0