Shopping

Hej alla underbara läsare!

Dagen har varit väldigt skön!
På morgonen var jag inte med på handbollsprofilen för jag har problem med mina knän, och idag gjorde dom mer ont än vanligt. Sen var det en matte lektion och efterden, klockan halv 11 fick jag sluta. För våran no och svenska blev inte av ( lärare på kurs) och på hemkunskapen fick vi som inte skulle göra provet en hemläxa.

Efter skolan så åkte jag iallfall hem och kollade lite på BB, och sen cyklade jag upp på stan. Hade hoppats på att jag skulle hitta mer än vad gjorde, men fick med mig hem lite nytt ialllafall.

Det här köpte jag idag.



Jeans som snart kommer bli blekta i klorin och avklippta.
Tygpåse från rut m fler.
Linne från Bikbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0