Snygga fynd på rean

Som rubriken lyder, jag har jämt sån jävla tur med rea och kläder. haha!
Det jag ska visa nu har jag köpt i strömstad på halva rea. Förutom på det från VeroModa, det är 50%
Jag har fottat hur jag skulle matcha det, men har försökt fotta flera gånger, för kameran ger inte kläderna deras exakta färg. Men skit samma!

Skjorta från Lindex. Endast 49 riksdaler!
Matchning: Instoppad i Svarta jeans.


Ett par mörka höst byxor. Som kostade 74kr.
Det kommer bli snyggt i höst tillsammans med leggins och någon passande överdel.
Bilden ger inte rättvisa..


En jeans jacka som kostade runt 150kr, tror den till och med kostade mindre.
Fransväska från lindex för 70kr.
Jag matchar det till svarta jeans, en tjock tröja och sedan jeansvästen över. En mysig outfit.


En sjö inspirerad klänning tycker jag. Kommer användas med bara ben och converse nu på sommarkvällarna, eller med leggins under, när det börjar bli kallare. 100kr tror jag att jag gav gör den.


Bilden ger inte rättvisa. Tröjan är vinröd, som kommer användas flitigt nu i höst.
140kr gav jag för den.


Bild1: Ett par genomskinliga pjymasshorts, men man kan också använda de på stranden och dra över bikinitrosorna.. 25kr.

Bild2: En bikiniöverdel för 35kr. Ur läcker!
Den andra bh:n är en vanlig bandeau överdel. Köpte den mest för att baksidan är transparant. Skit snyggt!
35kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0