allting rullar på som det ska, det går bra nu!

Tjo!

Har vart på marieberg idag med mammsen. Hittade ett par balskor.
 Är jätte osäker på dom, men kan iallfall dansa i dom ;)
Har även handlat lite annat fint, och nu börjar jag känna mig färdig till avslutningen och balen.
Skjus dit är oxå fixad, tänkte åka limo med några tjejor, men min bror kör mig och Carolina och ev Michelle i grannens Cab!

Dagarna rullar på och mår så himla bra just nu! Uppdateringen är dålig, men ska skärpa mig!

Just nu sitter jag och kollar på lite sminkningar, jag ska visa hon som ska sminka mig, ungefär hur jag vill ha det, så behöver inte tänka på att köpa smink som jag ska ha och så, så det känns skit skönt!
Men ha de så bra nu hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0