Hjärsta, john bauer, lillån, hovsta, kårsta

Inte uppdaterat på tre dagar men inte haft orr för att göra det.
Skolan rullar på, och vi har börjat med vårt första arbete, eller där man får betyg iallafall. Vi ska fota lite och skriva en artikel.

Idag hade vi idrott i Kårsta. Vi spelade lite golf. Var 2 år sen jag höll i en klubba, tror faktiskt jag ska börja igen. Har saknat det lite. Men då ska det mer vara som en hobby. Har inte tid med mer träningar.
Jag och Linnéa cyklade till Kårsta, inte så skönt dit men hem gick det fort. Var hemma på 30 min tror jag. Så var hemma vid halv12, otroligt skönt att sluta tidigt på Torsdagar.  Nu så har jag nyss kollat på ett par avsnitt av andra avenyn och tror jag ska lägga mig i min sköna säng och försöka sova lite. Har träning ikväll, måste ju vara pigg då! :)

Ha de så bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0