en dag från min iphone

Tar inte alls mycket kort med min mobil längre. Mobilen är snart två år gammal, och då får jag äntligen köpa en ny! 
Dagen igår var toppen! Träffade david, åt en GOD sallad på central park, och kollade sedan på hockeyn. 4-2 till Örebro. Rätt så tråkig match, men efter andra perioden så ryckte Örebro upp sig lite, och fick in två mål! 

Idag badade vi isvak på idrotten. Jätte bra att man får lära sig sånt, för nu har man en upplevelse att lägga till i minnet. Och nu vet jag hur man ska göra ifall man ramlar i isen någongång. Sjukt viktig lektion tycket jag.
Sedan blev det simning, och ett gympass på gymet!
Nu sitter jag framför tven och ska öva på en engelska redovisning jag har imorgon!
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0