att två så fula bilder kan bli bra med lite photoshop..

Gymade efter skolan igår med Linnéa, och sen blev det hem och äta lite grann innan jag begav mitt ut i skogen för att locka lite på rådjuren. Men de ville inte komma fram. Så det blev inga fina kort på de fina djuren. Senare drog jag på ett handbollspass, och ryggen känns genast lite bättre.
Ska ut hela dagen imorgon och fota med Linnéa.Ska gå upp klockan åtta, så ingen sovmorgon här inte. Vi fotar till ett arbete i skolan. Så får hoppas på lite mer fina bilder då. Kommer säkert bli jätte bra, för jag är sjukt taggad. Senare blir det att göra egen sushi och mysa framför tven, vilket vi kommer se ifram emot, efter en hel dag i naturen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0