koster-öarna

Här vill jag bo. Koster. En dag ska jag ha ett sommarhus här precis vid vattnet och som är inrett med en nyare stil, fast endå gammalt. Sjöblåa detaljer och massor av gamla & fina saker på väggarna. Åhh vad jag drömmer.
 
 
Koster är två öar utanför Strömstad. Syd och Nord koster. Det finns en jätteliten Ica affär och massor av bodar med olika hemmagjorda hantverk. Det finns inga bilar på ön utan bara gamla fraktmopeder, golfbilar och cyklar. Vi hade cyklar med oss, eftersom om man ska hinna se lite så måste man nästan det.
Det ser lite lantligt ut, med massor av fina badstränder och massor av fina sjöbodar.Tog dock inga bilder i det "centrala" men jag har det fina i mina minnen och en dag SKA JAG HA ETT HUS HÄR!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0