en drös bilder från Sälen

Tänkte visa lite hur min vecka i Sälen har varit, men insåg att jag inte tagit så många bilder, och är för lat för att hämta kameran. Så det får bli mobilbilder helt enkelt.
Skidåkning, soligt väder och as bra sällskap, sena kvällar med kortspel, världens galnaste genväg hem från after skii:n, bastu och slänga sig i snön. Det beskriver lite min vecka som helhet. Totalt ASUM!
Vi önskade handbollstjejorna här hemma lycka till på matchen.
Jag och Emma blev förälskade i alla snygga liftvakter, och jag smygfota som en galning. Ska defentitivt åka och jobba i Sälen efter gymnasiet. Ett måste verkligen.
Hängde och chillade med alla troll i trollskogen.
Åkte snowboard såfort det var perfekt snö i backen.
Myste i baksätet med Emma påväg hem. Och med två Johan där fram. Partybilen.

Kommentarer
Postat av: emmiish

en helt klart grym vecka!8)

2012-03-19 @ 16:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0