Stockholm !!

Hej på er!

Tänkte berätta om min valborg. Först kom Carolina hit och vi fixade oss och fixade med maten tills vi skulle bort. Vi skulle till Lundby och vara med härliga människor. Mange, Hampus & Danne var där och vi grillade och hade allmänt kul! Nog min bästa valborg hittills.
Vi somnade runt klockan 5 imorse och gick upp vid 10. Så inte så mycket sömn blev det.

Inte blir det bättre att jag ska upp runt 5 imorgon heller. Klockan 6 kommer denilsson till mig, så ska vi cykla till skolan, för vi ska till Stockholm med alla nior i skolan. Vi ska till Riksdan och till wasa museumet.
Efter det blir det cirka 2-3 timmars shopping. Så blir att springa in i alla affärer! Visar kort på det jag handla, ifall jag handlade nått.

Över & Ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0