varje gång jag faller, reser jag mig igen

Tränade imorse, och kan säga att det tog emot väldigt mycket. Brukar vara hur lätt som helst för mig att springa 5km på springbandet, men idag var det tyngre än någonsin. Men sprang hela tiden ändå, men var rätt så död under passets gång. Men nu är det avklarat, och jag har precit ätit en god lunch och ska snart hoppa in i duschen. Sen ska jag kolla på bigbrother avsnittet som jag missade igår, och även pyssla lite granna. Bilder kommer senare! Mina kära hälleforsare kunde inte komma, så Barro kommer hit och gör mig sällskap. Imorgon ska jag försöka gå upp på stan och leta efter lite vår kläder. Har massor med inspiration, och måste få ut det på något sätt!
Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0