måndag kväll:

Kort om gårdagen. Ni som inte vill läsa om den, kan skippa den mörka texten & gå direkt till bilderna. haha!

På förmiddagen tränade jag fys och konditation i spåret och sedan åkte jag hem och åt frukost och fräsha till mig. Satte på mig shortsen och drog till Carolina. Var så himla varmt igår, kändes verkligen som sommar.
Hemma hos carolina så stekte vi på, tills klockan blev tre och sedan åkte vi hem till mig. Blev mycket skratt och mycket flumm hemma hos mig, sen bestämmde vi för att gå på ösk matchen.  Där träffade vi Adam och Gurra. Ösk förlorade, vilket var jävligt surt.. men men. Sen mötte vi Kalle och gick upp på stan. Där blev det mycket skratt i väntan på att deras buss skulle komma. Kändes verkligen som en sommarkväll. Så HÄRLIG känsla.
Runt 11 var man hemma och då gick jag och la mig direkt, men somnade runt 3.

Det var lite kort om dagen. Här får ni lite bilder som jag knäppte.





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0