ingen rubrik.

Hej ni underbara!
Kom nyss hem från skolan. Många lektioner som blev inställde, så blev inte heller något spanska prov, vilket var jätte skönt. Men nu är soprovet iallafall gjort. Det blev säkert lite slarvfel, men tror jag får VG iallfall.
Vi har inte haft så många lektioner idag, vilket har varit skönt. På idrotten hade vi teori. Vi ska snart ha prov i hälsa.  Men nu ska jag kolla på lite program som jag missat på datorn innan min träning börjar. Den börjar extra tidigt nu, eftersom vi springer runt 4km innan.Men måste titta på kanal5 play nu, för hinner aldrig titta på tv längre. Jag pluggar på dagarna och tränar på kvällarna. Har även räknat ut att jag tränar runt 10 timmar/vecka.
Ibland mindre och ibland mer.

Simma lugnt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0