1 Augusti

Jag är hemma från härliga Strömstad nu! Kom hem i Söndagskväll & vill redan tillbaka!

Igår så skulle jag packa upp, men så blev det inte. Jag tog en löparrunda på morgonen istället och gjorde lite fys, sen blev det lite häng i soffan & en bra film. Senare åkte jag upp på stan och plockade mina ögonbryn, råkade plocka dom fel, så har sparat ut dom nu i en månad, så blev grymt nöjd med resultatet! Men mitt i så börjar det brinna på Vågengallerian och alla måste springa ut, det stod till och med folk som hade färg i håret och massa. Sen gick jag till banken och la undan lite av min lön. Tänkte spara till nån resa, så jag inte shoppar upp 7500 kr. Sen mötte jag mamma, så hämtade vi hennes guldringar som dom har förstorat lite osv. Sen åkte vi hem och jag gjorde världens godaste soppa... efter min farmors då!

Här har ni resultatet! Men jag varnar för osminkad tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0