Bildbomb från Idolkören!!!

Har inte uppdaterat på senaste tiden, men har haft lite mycket i skolan, träningar och i Fredags var jag ledig för då åkte jag och 4 vänner till Stockholm för att medverka i idolkören. Kan inte beskriva hur stort det var att vara där! När ridån gick upp och man såg ut över hela globen, och att få sjunga med Danny, Måns och Agnes! Sjukt stort, kan inte beskriva min glädje!! Hemresan var dock lite sämre. Halv ett gick bussen, och klockan ett var vi framme på arlanda. 4timmars sömn på ett iskallt golv, och klockan 6 satt vi på en buss hem till Örebro. Klockan halv 2 spelade jag match, riktigt besviken för det blev 17-17 men det är resultat som man får acceptera.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0