swimsuit

Hade på mig en bikini idag. Så det gäller att gå på toa innan man åker till skolan, så man slipper dra av sig byxor och allt när man är där, ifall man blir kissnödig. Det var en soft dag i skolan idag. Engelska redovisning, och sedan fick vi jobba på lite arbeten som man inte var klar med. Var dock klar med allt. Sen blev det karaktär lektion, och där fortsatte vi på våran indesign. Börjar verkligen likna något nu. Sen fick vi sluta 40min tidigare, så jag och Linnéa sprang några kilometer på springbandet så det droppade om oss när vi skulle in på ett corepass som vi hade skrivit upp oss på.
Ska träna imorgonbitti också, men efter det har jag inga planer. Tror jag ska fixa lite med mina shorts. Den virkade längden har kommit, så tror det får bli en liten fixar dag.
Nu ska jag fortsätta att zappa lite på tven. Helt sjukt att det inte kan finnas en ända bra film på en fredagkvälll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0