sjuk

Jag har gått och blivit sjuk. Jag ska alltid lyckas bli det på lov!!!
Får hoppas att det går över tills skolan börjar bara.

NU: Jag kom precis in efter att ha övningkört i 2 timmar. Det är så grymt kul, man blir beroende av det. haha.
Men nu ska jag nog fortsätta redigera lite bilder till ett skolarbete, och hälla upp en stor kopp thé och mysa lite i soffan framför tvén, så att jag blir frisk snart! Ingen träning för mig idag inte, vilket suger !!
Men ni får ha det så bra!
P.S Grattis till min älskade morfar som fyller år idag!!


Mörka ringar under ögonen, man nyser 100 gånger, och bor i ett berg av näsdukar, mys i min one piece, tummen ner, och massor av häng i soffan och sängen. Men det är väl så det är när man är sjuk?
ETT STOR FETT TUMMEN NER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0