uppdate..

Har fått en kommentar om att jag ska via hur jag sminkar mig osv. Det var en annorlunda fråga, men varför inte. Tycker min blogg är lite dåligt uppdaterad nu, och måste verkligen skärpa mig. Så något kan jag nog klippa ihop. Isånnafall blir det om 1-2 veckor.
Idag testade jag på poweryoga för första gången på idrottslektionen. Det var lite speciellt, men bara man kommer in i det, så tror jag det blir roligare. Så har därför bokat upp mig på ett pass på söndagmorgon, tillsammans med Carro och Linnéa. 
Efter idrotten drog vi och gyma, och snart ska jag grädda våfflor. SOM jag har längtat. Firar våffeldagen lite i förväg, men fyfan vad gott det ska bli.
Om ni vill ha mer uppdatering så hittar ni mig på min instagram: @rebeccacarlssonn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0